Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.
2008-09-18 15:53:09

Jeszcze do niedawna firmy szkoleniowe oferowały kursy organizowane w godzinach popołudniowych, często w weekendy, a wszytko po to, aby czas szkolenia nie kolidował z czasem pracy zawodowej.

Artykuł Szkolenie i wypoczynek – czemu nie.
Elektroniczna Edukacja
2008-06-16 12:49:23

Elektroniczna edukacja nie jest już tylko wizją świata przyszłości - jest rzeczywistością, która powstała  wraz z kolejnymi technologiami informacyjnymi, jakie stworzył i których używa człowiek.

Artykuł Elektroniczna Edukacja
Szkolenia hobbystyczne: hobby i praca.
2009-06-25 15:13:01

Nasza pasja - czynność wykonywana w czasie wolnym od obowiązków dla relaksu. Może łączyć się ze zdobywaniem wiedzy w danej dziedzinie, doskonaleniem swoich umiejętności w pewnym określonym zakresie, albo też z zarobkiem — głównym celem jednak pozostaje przyjemność płynąca z uprawiania hobby.

Artykuł Szkolenia hobbystyczne: hobby i praca.
Za mało pracy dla młodych
2009-08-21 16:46:59

Rynek pracy jest dziś najbardziej bezwzględny dla osób młodych. Według danych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej więcej niż co piąty (21,6 proc.) bezrobotny to osoba poniżej 25. roku życia. Dla młodych nie ma pracy, a także propozycji na staże. Pozostaje im tylko praca dorywcza.

Artykuł Za mało pracy dla młodych

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy systemy komputerowe Komputerowe obsługa klienta L

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.